Nakup všečkov na socialnih omrežjih
Njeno ime je Tanja, ne Anja, ali pa mogoče Sanja, no saj ni pomembno. Skratka, pregledala je vašo spletno stran in prepričana je, da vam lahko za nekaj malega denarja pomaga povečati vidnost na socialnih omrežjih z ugodnim nakupom tisočih všečkov. Aja, pa ne pozabite, še vodilno podjetje v »Sloveniji« so.
Naš nasvet je enostaven: NE, ne počnite tega! Pri tovrstnih sporočilih je kar nekaj znakov, da boste na koncu kratko potegnili vi. Prvič: ime ji ni ne Tanja ne Anja, niti Sanja, morda ni niti ona. Drugič: vodilne v Sloveniji verjetno že poznate, saj so le – ti vodilni v Sloveniji. Tretjič: nakup všečkov je zelo slaba ideja.
Nakup všečkov na socialnih omrežjih je zelo slaba ideja
Odgovor na to je razmeroma preprost. Socialna omrežja imajo vgrajene algoritme za prikaz vsebin vašim sledilcem. Včasih je veljala ocena, da (npr. Facebook) vašo vsebino prikaže organsko približno 16 % vaših sledilcev, danes pa je ocena že popolnoma drugačna. Torej, če ste imeli takrat 10.000 sledilcev, je bila vaša objava prikazana približno 1.600 sledilcem – osebam. Sedaj pa dokupite dodatnih 100.000 »pravih« sledilcev iz celega sveta. Vaš socialni profil je videti bogato, skupno imate kar 110.000 sledilcev, vaših objav pa na žalost ne vidi nihče več. Vaše objave se sedaj »utapljajo« med tisočimi lažnimi profili in vašo objavo vidijo vaši pravi sledilci le še in zgolj po naključju.
Organski doseg vaših objav je sedaj še bolj omejen
V zadnjih letih socialna omrežja, z razvojem tehnologije in algoritmov, organski doseg vaših objav še bolj omejujejo. Vsako vašo objavo najprej prikažejo omejenemu številu vaših sledilcev (naključno in TOP sledilcem) in v primeru pozitivnega odziva na vašo vsebino (všečki, delitve, komentarji) algoritem poveča vaš doseg na nekaj dodatnih sledilcev in ponovno čaka na odziv. Doseg vaše objave je tako odvisen predvsem od odzivanja vaših sledilcev.
Socialna omrežja omejujejo organski doseg vaših objav predvsem iz dveh razlogov:
- prostor, ki ga zasede vaša organska objava, bi drugače zasedel plačljiv oglas drugega podjetja in
- ob vsaki objavi vam za le – to ponudijo promocijo objave in doseg večjega kroga ljudi – vaših sledilcev.
Glavni vir prihodkov socialnih omrežij je prodaja oglasnega prostora in zato tudi omejujejo organski doseg vaših objav.
Kako vam lahko pomagamo mi?
V primeru, da ste prebrali našo objavo do tukaj potem verjetno že veste, kako bi bil videti naš pogovor, če bi nas poklicali in povprašali po mnenju o nakupu všečkov za vaša socialna omrežja. Svojo prisotnost na socialnih omrežjih lahko izboljšate le z dobrimi vsebinami in oglaševanjem. Pri tem pa vam lahko pomagamo mi.
V primeru, da ste že zaupali osebi iz prvega dela te objave in opazili, da je vaš organski doseg močno upadel, je na žalost naš edini dober nasvet: začnite znova in prenehajte padati na »fore o hitri rasti«.