Ne potrebujemo (nove) spletne strani, saj nas pa ja že vsi poznajo

Ne potrebujemo (nove) spletne strani, saj nas pa ja že vsi poznajo

Ne potrebujemo (nove) spletne strani, saj nas pa ja že vsi poznajo

Ne moremo prešteti kolikokrat smo že slišali stavek direktorja »mi ne potrebujemo (nove) spletne strani, saj nas vsi poznajo« in morda ima celo prav. Treba se je zavedati, da je veliko direktorjev svoje ime in dobro ime podjetja, v katerem ste zaposleni, začelo uveljavljati že pred mnogimi leti, ko so bili časi bistveno drugačni, podjetje pa (verjetno še) ni imelo zaposlenih. Časi pa se seveda spreminjajo, podjetje posluje dobro z obstoječimi strankami, na vsake toliko pa se najde tudi kakšna nova stranka, ki občasno kaj naroči. Na trgu se prav tako občasno pojavijo novi konkurenti v panogi, nekateri obstanejo, drugi že po nekaj mesecih ali letih poslovanja zaprejo svoja vrata. Vaše podjetje povečuje ponudbo storitev ali izdelkov, vsako leto podjetje malo zraste in vsake toliko se vam pridruži kakšen nov sodelavec ali sodelavka, a kljub temu imate občutek, da nekaj že cel čas manjka. Nekaj modernega, nekaj v koraku s časom in nekaj na kar boste ponosni, ko vas bodo vprašali » Kje, pa ti delaš? «. Verjetno bi bili bolj samozavestni pri odgovoru, če bi podjetje imelo elegantno in moderno celostno grafično podobo ter vrhunsko spletno predstavitev in spletno prisotnost na socialnih omrežjih.

Direktor seveda zahteva, da so okolica in poslovni prostori urejeni in čisti, zaposleni pa na sestankih s poslovnimi partnerji urejeni in brez koščkov solate med zobmi od kosila. Zakaj ima potem podjetje košček solate med zobmi od kosila že od leta 1997. S tem imamo seveda v mislih celostno grafično podobo in spletno prisotnost podjetja. Projekt, ki je že celotni pisarni bolje poznan kot misija nemogoče, ob omembi kakršnekoli prenove pa na hodnikih poslovnih prostorov zavlada mesto duhov kot iz kavbojskih filmov, kjer se po tleh valijo ostanki suhega grmičevja in sena.

Zakaj in kako se torej lotiti tega gordijskega vozla prenove grafične podobe in spletne prisotnosti podjetja?

Odgovor je podoben tistemu iz starogrške pravljice, ki pravi, da bo tisti, ki bo vozel razvozlal, zavladal svetu. Morda (vaše) podjetje ne bo ravno zavladalo svetu panoge podjetja, nedvomno pa bo utrdilo svoj položaj med obstoječimi in novimi poslovnimi partnerji, izboljšalo podobo podjetja in povečalo samozavest zaposlenih, ko bodo naslednjič ponudili svojo poslovno vizitko. Tako kot se spreminjajo časi, se spreminjajo tudi ljudje v podjetjih, kjer vas že vsi poznajo, in obenem tudi v podjetjih, kjer vas ne pozna (še) nihče. Presekajte gordijski vozel in začnite postavljati nove trende ter standarde vaše dejavnosti. Pri direktorju pa so vam lahko v pomoč naslednje oporne točke, zakaj sploh začeti razmišljati o prenovi grafične podobe podjetja:

  • med zadetki iskanj izdelkov / storitve vaše dejavnosti v priljubljenih spletnih iskalnikih vas enostavno ni mogoče najti ali pa se nahajate na 107-em mestu 11. strani,
  • na trgu se pojavljajo novi konkurenti z moderno podobo, ki se na ključne besede storitev in izdelkov vaše dejavnosti pojavljajo bistveno pred vami med zadetki,
  • že nekaj let pridobivanje novih strank počasi upada, kljub temu, da potrebe po vaših storitvah in/ali izdelkih naraščajo,
  • spoznavate nove ljudi iz podjetij, ki bi lahko bili vaše stranke, a za vas še niso slišali,
  • na trgu nastajajo nova podjetja, ki potrebujejo vaše storitve / izdelke, a vas ne najdejo oziroma vas najdejo šele po nekaj letih po priporočilu prijatelja ali dolgoletnega poslovnega partnerja vašega direktorja,
  • na trgu nastajajo nove potrebe po storitvah in izdelkih, ki ste jih kot razvijajoče se podjetje že zdavnaj uvrstili v svojo ponudbo pa vendar nihče ne povprašuje po njih, saj je bila ponudba podjetja na vaši spletni strani nazadnje posodobljena leta 1999, ko se je direktor nazadnje slišal z razvijalcem vaše obstoječe spletne strani,
  • vaše stranke nenehno sprašujejo na kateri elektronski naslov vam pošljejo dokumente, saj ne najdejo kontaktnih podatkov,
  • logotip podjetja, vizitke, računi, dopisi, itd. so videti, kot da jih je nekdo oblikoval s programom »Slikar«, ki je bil prednastavljen na operacijskem sistemu Windows 98,
  • in še bi lahko naštevali.

Vi poskrbite za interes, za potrebo po prenovi spletne podobe v podjetju, mi pa bomo poskrbeli, da se bo iz potrebe razvila tudi želja po prenovi. Dobra digitalna agencija vam bo stala ob strani od prvega sestanka naprej in bo poskrbela, da skupaj dokončno presekamo vozle in izboljšamo vašo spletno prisotnost. Uvodni stavek smo slišali že neštetokrat pri številnih podjetjih in prepričani smo, da lahko z dobrimi argumenti, podkrepljenimi s primeri dobrih praks in številkami, prepričamo tudi vašega direktorja, da razmisli o prvem koraku v sodobni svet spletne prisotnosti, kjer vas bodo našli tudi tisti, ki vas še ne poznajo.

Ste pripravljeni, da začnemo skupni projekt?

Pošljite nam sporočilo in potrudili se bomo, da vas kontaktiramo v najkrajšem možnem času

Deli s prijatelji