Blog

Google oglaševanje in vpliv na optimizacijo spletne strani (SEO)

Google oglaševanje in vpliv na optimizacijo spletne strani (SEO)

Google oglaševanje oziroma ang. Google Ads je močno orodje za pridobivanje in povečevanje obiska vaše spletne strani preko priljubljenega iskalnika Google. Google oglaševalski sistem deluje po modelu plačila na klik (ang. “Pay Per Click” oz. krat. PPC), kjer oglaševalec plača le, kadar uporabniki iskalnika Google dejansko kliknejo na prikazan oglas....

Ne potrebujemo (nove) spletne strani, saj nas pa ja že vsi poznajo

Ne potrebujemo (nove) spletne strani, saj nas pa ja že vsi poznajo

Ne moremo prešteti kolikokrat smo že slišali stavek direktorja »mi ne potrebujemo (nove) spletne strani, saj nas vsi poznajo« in morda ima celo prav. Treba se je zavedati, da je veliko direktorjev svoje ime in dobro ime podjetja, v katerem ste zaposleni, začelo uveljavljati že pred mnogimi leti, ko so...

Kdaj je čas za menjavo (vaše) spletne agencije?

Kdaj je čas za menjavo (vaše) spletne agencije?

Vsi poznamo znani slovenski pregovor »držati se kot pijanec plota«, kajne? Enako bi včasih lahko rekli za marsikatero slovensko podjetje in njihovo spletno agencijo oziroma izdelovalca njihove spletne strani ali trgovine. Vzrok za to je lahko nepoznavanje področja in preprosto zaupanje, da so za svoje spletno mesto našli pravo osebo,...

Google oglaševanje

Google oglaševanje: Kako do učinkovite Google Ads kampanje

V današnjih časih je ključnega pomena za vsako spletno stran ali spletno trgovino, da izkoristi številne priložnosti, ki jih nudi Google oglaševanje. Google Ads je eno najmočnejših orodij za doseganje ciljnega občinstva in povečanje prepoznavnosti blagovne znamke. V nadaljevanju si bomo ogledali kaj je Google oglaševanje in tipologijo različnih oglasov,...